fredag den 21. juni 2013

52 grunde til at jeg elsker dig

Jeg har i dag lavet et kortspil om til en kærlighedserklæring til Casper. Han er på arbejde og kommer først hjem sent i aften, så jeg er spændt på at give ham den og se hans ansigtsudtryk.


































Der er som sagt 52 grunde/kort i alt, og for ikke at bombardere jer med billeder af alle grundene, får I i stedet for en skrevet liste.

1. Du er dejlig.
2. Du behandler mig godt.
3. Du er sød.
4. Du er sjov.
5. Du giver mig plads.
6. Du er rar.
7. Du er et godt menneske.
8. Du har en sød latter.
9. Du siger altid, du elsker mig.
10. Du er god at putte med.
11. Du kan lide wrestling.
12. Vi gamer sammen.
13. Du tager mig ofte i hånden.
14. Du får mig til at smile.
15. Du gør mig glad.
16. Du kan lave mad.
17. Du lader mig være tosset.
18. Du får mig til at grine.
19. Dine blå øjne.
20. Du varmer mig.
21. Vi drikker te sammen.
22. Du trøster mig altid.
23. Du er der for mig.
24. Du lader mig eksperimentere i køkkenet.
25. Du giver mig is.
26. Du roser mig.
27. Du giver mig blomster uopfordret.
28. Du kan lide dyr.
29. Du klør mig på ryggen.
30. Du serverer baileys for mig.
31. Du giver mig komplimenter.
32. Du lader mig være mig.
33. Du er fjollet.
34. Du er god ved mig.
35. Du følger mig rundt.
36. Du krammer mig ofte.
37. Du bærer de tunge poser.
38. Du giver mig gaver.
39. Du bakker mig op.
40. Vi ser film sammen.
41. Du tager med ud at shoppe.
42. Du hjælper med det huslige.
43. Du er god til at tilberede kød.
44. Du beroliger mig.
45. Du får mig til at føle mig elsket.
46. Vi er skøre sammen.
47. Du slår græsset.
48. Du lader mig udfolde mig.
49. Du spørger, hvordan jeg har det.
50. Du kan holde mig ud.
51. Du er skøn.
52. Du er dig.

4 kommentarer:

  1. Sød idé!

    Håber han blev glad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde han. Han var et stort smil.

      Slet
  2. Sikke dog en yndig idé, den har jeg aldrig set før! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må gerne kopiere den. :-)

      Slet