lørdag den 25. maj 2013

One second

Jeg har haft en rigtig skidt dag i dag, men så er det da godt, man kan sætte sine følelser over i et maleri og prøve at få det hele lidt på afstand.

Tårer og bloddråber på en lysegul baggrund. Jeg valgte bevidst de tre grundfarver gul, blå og rød til billedet for at holde det så banalt og neutralt som muligt, samtidig med at det symboliserer en meget voldsom sindstilstand med den valgte sangtekst og dråberne hen over.





















Nærbilleder af teksten:





















Sangen hedder "One Second" og er lavet af gruppen Paradise Lost. Det er en sang, som har rørt mig siden jeg hørte den første gang for over 10 år siden, og den kan stadig få mig til at græde på dage som i dag, når jeg ikke har det så godt.

Jeg ved godt, jeg ikke har den pæneste skrift, så teksten får I lige her:

And for one second, I lost my head
And for one second, I wished you were dead
And for one second, you wish that you were here all alone
Hold back the tears that could fall for me.


And for one second, I lost my breath
And for one second, I cherish what you said
And for one second, it seemed that I was here all alone
Hold back the tears that could fall for me.


And for one second, I understand
And for one second, my life was in your hands
And for one second, you wish that you were here all alone
Hold back the tears that could fall for me.
They fall alone


Og skulle I få lyst til at høre sangen også, har I også muligheden for det her:


Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 2. juni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar