torsdag den 30. maj 2013

Jeg skal lave bordkort for første gang

Mine forældre fylder begge 60 år i år, og d. 17. august holder de stor fest for familie og venner. I mandags spurgte jeg min mor, om jeg ikke må lave bordkort til festen. Jeg havde faktisk ikke regnet med, at hun ville sige ja, men det gjorde hun. Det er jeg glad for, da jeg længe har ønsket at prøve at lave bordkort. Jeg har nogle forskellige ideer i hovedet, men jeg ved stadig ikke helt, hvordan jeg ender med at lave dem. Jeg har dog været ude og købe nogle materialer i dag, som min mor dog holdt på, at hun ville sponsorere. Jeg har købt pap, flag og glimmerlim. Min originale plan involverede dog glanspapir, men det kan desværre ikke opstøves i Svendborg udenfor julesæsonen, så jeg må finde på en plan b. Jeg har valgt, at kvinderne får bordkort i lyserød farve, og mændene får bordkort i lyseblå farve. Det er det eneste, jeg ved med sikkerhed indtil videre. Jeg ved ikke engang, om jeg ender med at bruge flag og glimmerlim. Det må tiden vise. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at komme i gang med dem.































Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar