onsdag den 22. maj 2013

Indlæg nr 300 = GIVE AWAY

Wow, tænk at jeg er nået til indlæg nr 300. Det synes jeg selv er ret vildt. Det skal selvfølgelig fejres med en give away.

Du kan vinde:
En ugle halskæde.
Et sæt øreringe.
En hårbøjle.
Hårbøjlen er hjemmelavet, men halskæde og øreringe er købt og betalt ud af egen lomme.





















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen via GFC (Google Friend Connect).
2. Efterlad en kommentar med din e-mail adresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du er vinderen.

Jeg trækker en vinder søndag d. 2. juni.

12 kommentarer:

  1. Tillykke med de 300 indlæg :) Er helt vild med øreringene specielt :) Krydser fingre... (maja3012@hotmail.com)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de mange indlæg.
    Du er kommet ret godt efter det der hårbøjleværk.

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk din mail, Simone.

      Slet
    2. Ups :s

      culparmaiel@hotmail.com

      Slet
  3. Godt gået med de mange indlæg... tror jeg har læst de fleste :-D
    Følger dig allerede og vil selvfølgelig gerne deltage.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  4. wow en flot GA .... her må jeg da være med .....
    har lånt dit billede og linker fra min blog
    hilsen Lis
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hej jeg deltager gerne :) Sjov ide med de dyre magneter.

    SvarSlet
    Svar
    1. charlottehansen83@hotmail.com

      Slet
    2. Takker. De pynter også lidt mere på køleskabet end almindelige runde magneter. ;-)

      Slet
  6. Virkelig sød halskæde, den kunne jeg godt tænke mig! :)
    camillard1@hotmail.com

    SvarSlet