onsdag den 1. maj 2013

Dyre magneter

Jeg har netop siddet og lavet nogle dyre magneter, og jeg besluttede mig samtidig for at lave en lille guide til, hvordan man gør. Det er egentlig relativt nemt, men det kræver lidt kræfter at få skåret dyrene over.

Du skal bruge:
Dyre figurer
Magneter
Limpistol
En skarp kniv
(Der ligger en hobbykniv på billedet, da jeg troede, det ville være lettest at arbejde med den, men jeg endte med at hente den største og skarpeste køkkenkniv i skuffet for at kunne komme igennem figurerne.)















Skær hovederne af figurerne.




















Lim en magnet bag på hvert hoved. Hvis figurerne er hule, som mine viste sig at være, så lim et lille stykke pap bag på først.





















Og så er de færdige.







Et simpelt projekt men det ser bare lidt sjovere ud på køleskabet at have den slags magneter siddende.


































Ingen kommentarer:

Send en kommentar