mandag den 27. maj 2013

Amagerhylde og stentrolde

I går var jeg på det årlige loppemarked holdt af spejderne i Faaborg. Svigerfar er spejderleder, så selvfølgelig skulle vi da ned og støtte op omkring det. Ud over nogle billeder, nogle nipsting og et virkelig flot bord, fandt jeg også denne amagerhylde.



















Jeg købte hylden af tre årsager.
1. Den mindede mig om min barndom, hvor jeg blev passet hos min reserve bedstemor Fru Jensen. Hun havde sådan en hængende i stuen med nipsting på.
2. Jeg falder ofte for nipsting til loppemarkeder og sådan, og jeg køber dem aldrig, da jeg intet sted har at sætte dem, og jeg bliver gerne trætte af at kigge på dem efter en måned. Med en amagerhylde i hjemmet kan de komme derop og stå og også blive udskiftet, når jeg bliver træt af dem og køber nye.
3. Jeg så et kreativt projekt foran mig.

Så i dag har jeg været til kreativ. Jeg har nemlig malet min nye amagerhylde sølvfarvet.




















Derudover har jeg lavet to stentrolde.













Stentroldene og de fire nipsting jeg købte i går er blevet sat op på amagerhylden.




















Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 2. juni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar