fredag den 19. april 2013

Tatoveringer

Jeg har aldrig fået lavet et blogindlæg om mine tatoveringer, og da jeg i går var nede og få lavet tatovering nr 3, må det da være på tide.

Alle mine tatoveringer er lavet ved anklerne.
Nr 1: indersiden af venstre ben.
Nr 2: indersiden af højre ben.
Nr 3: ydersiden af højre ben.
Når det engang bliver tid til nr 4, skal den selvfølgelig sidde på ydersiden af venstre ben, så alle fire sider ved anklerne er lavet.

Inden jeg viser dem frem, vil jeg lige sige, at det er enormt vigtigt, at man er 100% sikker på, man får tatoveret noget, man kan stå inde for hele livet. Hvad man finder sejt i dag, er måske ikke lige så sejt ti år senere, når man er blevet mere voksen og har ændret synspunkt på mange ting. En person sagde engang til mig: "Når du får en idé til en tatovering, går du hjem og tænker over det et helt år, indtil du er helt sikker... og så tænker du lige en måned mere." Jeg personligt har valgt kun at få dyr tatoveret. Dyr har altid været det vigtigste i mit liv, og jeg ved, det aldrig ændrer sig.

Og nu til at vise dem frem.

Nr 1:
Firbenet aka Lenny the lizard.
Jeg fik lavet den som 21 årig nede på Gran Canaria.





















Nr 2:
Katten aka Carlo the cat.
Jeg fik lavet den for 3-4 år siden hos Kaki i Svendborg. (Kan ikke huske helt præcist om det er 3 eller 4 år siden.)
Der kommer to billeder af den, da den er blevet lavet lidt om. Manden der tatoverede mig havde aldrig prøvet at lave en kat før, og desværre blev halen alt for kort.





















Jeg har altid været ked af halens længde, og i går da jeg var nede og få lavet tatovering nr 3, lavede hun halen for mig helt gratis oveni. Så her kommer billede nr 2, katten med den rigtige længde hale efter mange års ventetid.





















Nr 3:
Rotten aka Ricardo the rat.
Den fik jeg så lavet i går nede ved Ayla i Svendborg.





















Og ja, den ser lidt "snusket" ud, fordi den er helt ny og lige skal hele først. Den vil senere komme til at se ud som de andre farvemæssigt.

Når jeg engang skal have lavet nr 4, skal det være en skildpadde. Således vil krybdyrene være samlet på venstre ben, og pelsdyrene på højre ben.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er lidt sjovt at du får lavet små dyr på dine ben, har de nogen særlig betydning for dig?

    Jeg kan ikke skrive en kommentar mere efter jeg har fået min egen blog da du kun tillader få muligheder for kunne kommentere på din side og ingen til få med deres egen side

    SvarSlet
    Svar
    1. Dyr er det vigtigste i mit liv. Pt har jeg katte, rotter, jordegern, fedthalemus og afrikansk pygmæ pindsvin. Ud over det har jeg gennem tiden også haft hunde, undulater, marsvin, hamstere, mus, kanin og et akvarie med diverse fisk og sporefrøer i. Jeg er meget asocial anlagt og foretrækker dyrs selskab frem for mennesker, så derfor ved jeg, at jeg kan stå inde for mine tatoveringer af dyr hele mit liv.

      Slet