mandag den 22. april 2013

Sommerfugle og katte

Jeg har haft gang i tre kreative projekter i dag, og fælles for dem alle tre er, at der på den ene eller den anden måde er dyr involveret. Sommerfugle og katte. Både levende og fremstillede ting.

Først lavede jeg en dekoration med sommerfugle. Der er i alt 12 sommerfugle limet på hele vejen rundt.

Så hyggede jeg mig med at klippe lidt i pap. Det blev til katte med kroner i dag. Jeg ved godt, det er mere fastelavnsagtigt, men jeg elsker katte og mener, de sagtens kan hænge på skabslågen i gangen, selv om det ikke længere er fastelavn.

Til sidst forsøgte jeg mig med en pude til kattene.
















Min hankat Osiris var lige testperson på den bagefter. Han gik dog relativt hurtigt væk fra den igen og lagde sig op på sofaen i stedet for. Min hunkat Sleipnir bobler inde i sengen og gad slet ikke kigge på den, da jeg lagde den i sengen ved siden af hende. Hun har også været ude hele dagen, så hun er godt og grundigt træt og sover bare fra alting nu. Jeg håber, de vil interessere sig for den senere.




















Jeg fik idéen til denne pude fra en youtube video. For et par uger siden fandt jeg en youtube channel fra en kennel ovre i USA, og jeg valgte at subscribe, da de laver mange forskellige videoer, blandt andet har de en ung pige som udelukkende laver ting til dyr, og hun lavede blandt andet den her pude. Det gode ved puden er, at der overhovedet ikke skal sys noget, hvilket er perfekt for mig, som aldrig har lært at sy. (Håber stadig på at lære det en dag.) Hvis du selv skulle have lyst til at prøve at lave puden, så er videoen her:



Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar