mandag den 15. april 2013

Maleri med sløjfer og blomster

Det var slet ikke meningen, jeg ville lave noget kreativt i dag, da hele dagen har været et stort kaos med en masse angst og nervøsitet, da jeg pludselig fik aflyst en test i morgen, som så skulle tages i dag med kort varsel, og det var jeg slet ikke mentalt gearet til, men jeg kom igennem det, og planen var så at slappe af her til aften, men lysten til akrylmalingen overtog så alligevel i sidste ende. Ikke noget vildt, bare en gang klatten med maling rundt på lærredet, efterfulgt af nogle sløjfer og blomster som jeg fandt nede i Tigeren for en måneds tid siden.

















Og så må jeg lige nævne, at jeg i morgen (tirsdag d. 16. april) har været røgfri et helt år. Jeg er stolt af mig selv.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar