fredag den 26. april 2013

Hjerteformede mini lagkager

I morgen har jeg fødselsdag, men da kæresten skal på arbejde, besluttede jeg mig for at invitere alle folk til i dag. De skal dukke op her kl 19, så jeg skal skynde mig lidt med at skrive dette blogindlæg.

Jeg har i år valgt at lave nogle mini lagkager. Lagkagerne består kun at to bunde, hvor der imellem bundene er tobleronemousse og bananer, og oven på er der hindbærflødeskum. Sidstnævnte link er hjemmelavet opskrift. Jeg har stukket dem ud med en hjerteformet udstikker, og der blev fem hjerter pr sammenklappede lagkage, så jeg lavede altså alt i alt tre lagkager med kun to bunde ved hver, så der er alt i alt brugt seks kagebunde. Kagerne er selvfølgelig stukket ud, inden jeg tilføjede flødeskum.
















Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar