lørdag den 27. april 2013

Hemmelig penneven - afsløring

Jeg har været med i en hemmelig penneven leg via en anden blog, og i dag er dagen, hvor vi alle skal afsløre, hvad vi har sendt og modtaget.

Vi fik sendt en liste med 10 muligheder, hvor af vi skulle sende gaver, som matchede 5 af disse muligheder + vi skulle sende en 6. gave, som var helt valgfri.

De 10 muligheder var:

1. En ting som varmer i den kolde tid.
2. En ting som får en til at grine.
3. En ting som gør en glad på en dårlig dag.
4. En ting som man kan nyde til en god film.
5. En ting som han/hun kan være kreativ med.
6. En ting som kan tages med overalt.
7. En ting som repræsenterer dig.
8. En ting som sætter tankerne i gang.
9. En ting som kan deles med andre.
10. En ting som ikke er en firkant eller en rektangel.

Inden jeg viser tingene frem vil jeg lige kort indskyde, at jeg fandt det lidt morsomt, at jeg både endte med at give og modtage flere af de samme ting.

Nå, først til hvad jeg sendte. Jeg fik Hanne, som jeg skulle sende gaver til.

Jeg endte med at vælge fra listen:
Nr 2: filmen She's All That.
Nr 5: rød maling.
Nr 6: en læbepomade.
Nr 9: en pakke te.
Nr 10: en malet påskehare.
Min selvvalgte gave var en neglelak.















I tirsdags modtog jeg så min gave, og min hemmelige penneven var blevet Tine.

Hun havde været kreativ med at pakke tingene ind og skrevet, hvad der var at forvente i gaverne.




















Hun havde valgt fra listen:
Nr 1: et brev sweet chili te.
Nr 3: søløve viskelæder og klippede hjerter.
Nr 4: en pose top star mix.
Nr 5: en notesbog og en kuglepen.
Nr 7: et postkort hun har lavet.
Hendes selvvalgte gave var en læbepomade, en neglefil og et ark nailstickers.
















Det sjove ved denne gave var, at jeg modtog den tirsdag. Tirsdag er slikdag her i huset, så det var da perfekt, når der nu var en pose slik med. Tirsdag sidder vi nemlig og ser alle wrestlingshows fra USA (fra WWE) fra ugen, der er gået, mens vi guffer lidt lækkerier.

Men det der virkelig rørte mig ved hendes gave, var noget helt andet som hun også sendte med, og som hun havde lavet personligt til mig. Tine havde nemlig været så smart at lure min blog og sammensat dette stykke papir om mig.





















Så Tine, hvis du kommer forbi dette indlæg og læser, vil jeg lige sige stor tak for alle tingene, men især tak for denne søde gestus med at sætte mig i et wrestlingbælte med mine to nuværende favoritter Big Show og Kofi Kingston (til højre), men allermest tak for at have sat mig ved siden af min barndomsstjerne Hercules. Manden er desværre død i dag, og selv om jeg aldrig har mødt ham, så var han grundstenen i min store kærlighed for wrestling, og det betyder rigtig meget for mig, at det netop var ham, du valgte at sætte mit ansigt ved siden af i bæltet. Så tusind tak.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil i morgen.

2 kommentarer:

  1. Fedt du blev glad for dine gaver.. Efter at have luret lidt på din blog var det helt sikkert det skulle lidt wrestling ind over :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev virkelig rørt. Jeg blev jo det lille 7 årige barn igen, som kiggede på Hercules med kæden som min store helt, jeg pludselig sad ved siden af. :-)

      Slet