lørdag den 27. april 2013

Fødselsdagsgaver

Jeg er fyldt 32 år i dag, og jeg vil da lige vise mine fødselsdagsgaver frem. Jeg havde gæster i går, og i dag har jeg været af sted hele dagen (og har fået gaver begge dage), så gaverne bliver lige kastet ind lidt hulter til bulter, da jeg er ret træt efterhånden, og jeg skal tidligt op og af sted igen hele dagen i morgen.

Brusehoved + slange.
Gave fra mine forældre.
Min far vil komme engang i næste uge og montere det.

















Øreringe.
Gave fra min svigerinde Marie.
Jeg slæbte hende personligt gennem Bilka og udpegede disse øreringe, som jeg havde forelsket mig i tidligere på året.





















BH.
Gave fra mine forældre.
Skal byttes da det er forkert størrelse.














Palette med fem øjenskygger fra Lancome.
Gave fra min bror og hans kone.
Er blevet byttet i dag, da den indeholder sort, blå og violet, og jeg går aldrig med sort og blå og kun yderst sjældent med lilla.















Filmen "Hund og kat imellem 2".
Gave fra min bror og hans kone.
Jeg synes, disse film er så morsomme, selv om det er børnefilm, og jeg havde 1'eren i forvejen og havde skrevet 2'eren på ønskesedlen.





















Diverse stempler.
Gave fra svigerfamilien.
Nu skal jeg i gang med at være kreativ med at lave f.eks. kort og andre sjove ting. Det er en ny bane, jeg skal forsøge at komme ind på. Det skal nok blive spændende.
















To sæt sengetøj med ugler.
Gave fra svigerfamilien.
Kommer ret praktisk da vores ene sæt gik i stykker forrige uge og skal udskiftes.














2,3 l gryde.
Gave fra Casper.
Var ønsket da vores anden 2 l gryde trænger til udskiftning.
















Gavekort til Arnold Busck på 300 kr.
Gave fra Casper.
Han kunne ikke huske, hvad den bog til 300 kr jeg ønsker hedder, så han valgte at satse sikkert og give mig et gavekort med beløbet, så jeg selv kan gå ned og finde den rigtige bog.





















Øjenskygge nr 624 fra Nilens Jord.
Gave fra svigerinde Marie.
Den ser lidt grumset ud, da jeg jo lige skulle prøve den, før jeg tog et billede af den, så pulveret er tværet lidt rundt på kanterne.





















Derudover fik jeg Riot Points fra svoger Morten. Det er nok ikke jer alle, der ved, hvad Riot Points er, men det er nogle "point/penge" til spillet League Of Legends, som gør, at man kan købe ting i spillet. Jeg brugte allerede nogen af dem i går til at købe et skin til min karakter Sona. Jeg købte muse skinnet til hende, og det er bare langt flottere in game end på artworket, så jeg er godt tilfreds. Jeg har stadig en del Riot Points tilbage, som jeg skal købe flere skins for, men da de skifter hver tirsdag med lidt få skins, som kommer på udsalg en hel uge, vil jeg lige vente og se, om der skulle være et af dem på min ønskeliste, som kommer på tirsdag.

Som nævnt længere oppe byttede jeg paletten med øjenskygge i dag, og I skal da lige se, hvad jeg byttede den til.

Øjenskygge fra L'oréal med navnet Sand Lamé.





















Parfumen "Island Fantasy" af Britney Spears. Ikke fordi jeg bryder mig om hende som sanger, men hun har lavet flere parfumer, som jeg godt kan lide, og lige præcis denne her dufter rigtig godt men er en limited edition, som kun skal være på markedet i de tre forårs måneder (så der er kun maj måned tilbage nu at købe den i), så jeg måtte bare have den, når den nu dufter så godt.





















Det var det. Et år ældre og en masse gode gaver rigere.

Husk min GIVE AWAY som bliver trukket i morgen tidlig, når jeg er stået op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar