torsdag den 4. april 2013

Blomsterholder og citronlys

Jeg var på loppemarked i lørdags, hvor jeg fandt en hobbybog fra 1989. Efter at have kigget i den for et par dage siden, faldt jeg over en idé med at genbruge toiletruller og lave dem om til en kuglepenholder. Jeg valgte at lave mit eget twist på idéen og lavede dem om til en blomsterholder. Det er et ret simpelt projekt. Jeg har malet tre toiletruller i forskellige farver og limet dem fast på et stykke pap. Derefter har jeg limet glansbilleder på og sat en blomst i hver rulle. Der kommer lige tre billeder, så I kan se alle tre ruller med deres forskellige farver og forskellige glansbilleder.































































Jeg har også lavet citronlys. Denne idé har jeg tyvstjålet fra en anden kreativ blogger, som lavede en DIY her i påsken med netop disse hjemmelavede lys. Jeg fandt den idé så charmerende, at jeg bare måtte prøve selv, hvilket jeg har gjort i dag. Hvis du selv får lyst til at prøve, så klik på linket og se hendes guide.






















Husk min give away som kører ind til på søndag.

2 kommentarer:

  1. fantastisk ide med citron lys. Dejlig forårs agtig

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig. Jeg glæder mig til at brænde dem, og hvis det over all er en succes, tror jeg, at jeg vil forsøge med andre citrusfrugter også.

      Slet