fredag den 8. marts 2013

Pindsvine-småkager og pyntet kagedåse

I dag har jeg lavet hvid chokolade småkager. Jeg havde en halv opskrift liggende og prøvede mig så lidt frem med resten, og de blev faktisk gode. Linket tager jer til opskriften, som jeg har lagt ind på Alletiders Kogebog.

Jeg formede alle småkagerne som pindsvine.















Så pyntede jeg dem med lidt grøn og rød farve og et blåt sukkerkorn som øje.














Og så lagde jeg dem ned i denne kagedåse, som jeg også pyntede. Det er en gave til min svigerfamilie i morgen.

2 kommentarer:

  1. ;-D Sikke dog en sød svigerdatter...

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker, men det er nu dem, der altid er voldsomt søde og behjælpelige over for mig. Føler slet ikke disse småkager siger tak nok, efter de hjalp mig i forrige uge med at låne mig penge til en ny sofa og sørge for transport fra Odense og hjem til Svendborg med den, og derefter også tog min gamle sofa med sig og sørgede for at skaffe sig af med den. Og dette kom ud af en impuls tur til Ikea. Jeg skulle slet ikke have en sofa til at starte med, det var slet ikke meningen med vores tur derind. De er bare så søde og hjælpsomme evig og altid.

      Slet