søndag den 10. marts 2013

Maleri med divaer

Jeg fik lyst til at prøve noget nyt i dag. Lege lidt med tingene. Blande en ting med en anden. Jeg malede derfor først med akrylmaling en grotte og en mørkeblå himmel rundt om. Derefter gik jeg på google og søgte efter billeder af diverse WWE divaer. Jeg fik dem alle sat i nogenlunde samme størrelse i wordpad, printede dem ud og så var det ellers i gang med at klippe dem ud. Klistrede dem derefter rundt om grotten og indeni den.

Jeg havde overvejet at skrive noget på himlen i stil med "come inside" eller "we won't hurt you", men jeg kunne bare ikke finde den helt rette sætning, og jeg var også bange for, det måske ville ødelægge billedet, så jeg endte med at lade det være, som det er.

















Og så lige et close up af de forskellige divaer.

Eve og Kelly Kelly













Kaitlyn og Paige





















Layla, Candace og Paige















AJ, Cameron og Aksana











Naomi og Natalya





















Til dem af jer der ikke ved, hvad WWE divaer er, eller hvad WWE i det hele taget er for noget, så kan jeg berolige jer med, at der intet dirty er ved det. WWE står for World Wrestling Entertainment, og alle disse kvinder er professionelle wrestlere. Jeg har været stor fan af wrestling, siden jeg var barn, og min første idé var faktisk at printe billeder af nogle af de wrestlere med skræmmende dragter som f.eks. Undertaker og Kane, men jeg ændrede mening og endte med divaerne i stedet for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar