tirsdag den 12. marts 2013

Blogleg for kreative bloggere: hemmelig penneven

Jeg har i dag tilmeldt mig en hemmelig penneven leg via denne blog. Man får tildelt en hemmelig partner og en liste med 10 ting, hvor man skal lave/købe 5 af tingene + købe en ekstra ting til sin hemmelige penneven. Reglerne står skrevet inde i det blogindlæg, jeg har linket til. Det er også i den blog, du skal tilmelde dig. Jeg håber, at flere vil deltage, for det virker som en sød og sjov lille ting, og det er jo altid rart at glæde andre med en gave og blive glædet selv med at få en retur.

2 kommentarer:

  1. det lyder godt nok hyggeligt. Dog har jeg alt mulig andet at se til, så synes måske ikke lige jeg kan finde tiden til det. En anden gang ville jeg gerne være med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kører helt frem til d. 15. april, hvor alle skal afsløre deres gaver, så du har da lidt tid at tænke over det i, hvis det er.

      Slet