mandag den 25. marts 2013

4 x give aways i april

Jeg kan fejre to ting i april: min fødselsdag og at jeg har været røgfri et helt år. Derfor har jeg besluttet mig for at forkæle mine læsere med hele fire give aways på stribe. Der vil blive sat en give away i gang på mandag, og vinderen vil blive trukket søndagen efter, så en ny give away kan blive sat i gang dagen efter igen. Som sagt vil der i alt køre fire give aways over fire uger, og der vil være fire ting at vinde i hver eneste af dem. Mere vil jeg ikke røbe lige nu. Så hold øje med bloggen fra mandag d. 1. april af, hvis du ønsker at deltage og måske blive den heldige vinder, som vil blive forkælet med lidt gratis ting.

4 kommentarer:

  1. mangler sådan en synes-godt-om-knap! hehe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, hvor er du herlig. :-p

      Slet
  2. Jeg syntes det er fantastisk at du har kunne holde dig røgfri i et helt år! Flot gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg er også lidt stolt af mig selv, må jeg indrømme.

      Slet