lørdag den 9. februar 2013

Saft, grankogler og hårbøjle

Jeg har ikke siddet stille i dag. Jeg har lavet saft og et par kreative projekter.

Først saften. Jeg har ikke lavet saft siden december, og da jeg havde fået en masse lækre frugter leveret fra Aarstiderne i tirsdags, tænkte jeg, at jeg ville blande dem til en tropical saft. Denne saft i dag er bestående af ananas, mango, grape og blommer.





















Derefter malede jeg nogle grankogler og satte dem op som en dekoration. Ikke malet med neglelak denne gang eftersom jeg ikke må røre ved det stads længere, men derimod med akrylmaling.


















Og så ville jeg forsøge mig med at lave en hårbøjle. Jeg har aldrig før prøvet at lave headgear af nogen art, men der er en første gang til alting. Jeg havde købt en plastic hårbøjle, noget lilla bånd og nogle sommerfugle, men jeg nåede aldrig til sommerfuglene, da hårbøjlen desværre kiksede. Jeg havde kun 1 meter bånd, og da jeg lavede en test med at sno det rundt, var der altså bånd nok. Jeg snoede derfor båndet af igen og begyndte at lime det fast, mens jeg langsomt snoede det så stramt som muligt, og til min gru endte jeg så med at mangle 1 sølle cm. Øv! Derfor har jeg valgt at gemme de sommerfugle til en anden god gang, når nu hårbøjlen kiksede. Note to self: 2-3 meter bånd næste gang. Anyway, vil stadig gerne lige vise den frem, trods at den mislykkedes.



































Husk min GIVE AWAY som bliver trukket i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar