søndag den 24. februar 2013

Pyntet gangdør og tre hårbøjler

Jeg har været godt i gang med kreative projekter i dag, og det er blevet til en pyntet gangdør og tre hårbøjler.

Først døren. I mandags pyntede jeg den anden side af denne dør, som vender ind mod stuen, og nu var det siden ud mod gangens tur. Bamser og balloner og så står der "Chase your dreams" nederst.





























































Så hårbøjlerne. Det gik jo galt sidste gange, hvor jeg manglede en cm bånd, så jeg havde sørget for at købe ekstra ind denne gang, så jeg har faktisk en del bånd i overskud, men hellere det end at mangle igen.

Først lavede jeg denne med et tykt grønt bånd efterfuldt af et tyndt pink bånd, som buede.








































Så lavede jeg denne her med et tykt sort bånd efterfulgt af et hvidt gennemsigtigt bånd med blomster på. Blomsterbåndet var det dyreste og også det mest besværlige at arbejde med.





































Til sidst lavede jeg denne her med et tykt blåt bånd og hjerteformede sølvfarvede rhinestones, som jeg limede på en efter en.
 Jeg er godt tilfreds med alle tre, men min egen personlige favorit er den grønne med det tynde pink bånd. Hvilken kan I bedst lide?

Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 28. februar.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud med pynt på døren (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for det. Mangler nu kun at pynte soveværelsesdøren, så er alle dørene i hjemmet blevet pyntet.

      Slet