mandag den 25. februar 2013

Påskedekorationer

Påsken nærmer sig langsomt, og i dag har jeg lavet nogle påskedekorationer. Jeg har valgt at lave en lille how to guide på de malede æg, da jeg synes, det er en hyggelig og anderledes (og stadig enormt nem) måde at lave nogle påskeæg på. Jeg har brugt plasticæg købt i Panduro, men man kan sagtens puste nogle rigtige æg og bruge dem også. Jeg prøvede bare at puste æg sidste år, og det var virkelig hårdt, syntes jeg, så i år valgte jeg at købe nogle plasticæg i stedet for.

Til dette projekt skal du bruge:
Æg
Sølvpapir
Akrylmaling

Step 1:
Hæld en klat akrylmaling i et stykke sølvpapir.



















Step 2:
Krøl sølvpapiret sammen i din hånd.





















Step 3:
Ret sølvpapiret ud igen.
















Step 4: Dyp eller rul ægget i akrylmalingen.















Gentag dette med alle de farver, du ønsker at bruge på ægget. Bare husk kun at bruge en farve pr stykke sølvpapir. Jeg brugte fire farver på hvert æg.





















Og så kom de op at hænge.











Derudover lavede jeg disse tre små ens dekorationer med påskekyllinger som ruger på påskeæg. Så simpel en dekoration, og jeg synes bare, den er så sød.





















Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 28. februar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar