søndag den 3. februar 2013

GIVE AWAY: Vind et sæt øreringe eller en neglelak

Da dette har været en hård uge med meget modvind, synes jeg, jeg vil slutte den af i positiv stil og lave en give away til glæde for jer læsere. Denne gang vil der være to præmier på højkant i stedet for en.

FØRSTEPRÆMIEN:
Dette flotte sæt sølvfarvede øreringe fra mærket Envy.
 










ANDENPRÆMIEN:
Denne mos-grønne La Femme neglelak.
 




















Reglerne er simple som altid.
1: Du skal være fast læser af bloggen.
2: Skriv en kommentar med din e-mail adresse ved dette indlæg, så jeg kan få fat i dig, hvis du vinder.

Vinderen vil blive trukket om en uge, altså søndag d. 10. februar.

16 kommentarer:

  1. JKTroejsgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg håber da denne uge bliver bedre for dig :)
    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  3. Lækker give-away ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg prøver lykken! :D

    tinerdk(a)gmail.com

    //tiiner.dk

    SvarSlet
  5. culparmaiel@hotmail.com

    kh
    Simone

    SvarSlet
  6. Jeg er med. :)
    Dog går jeg kun efter 1. præmien. Den mosgrønne neglelak er ikke min kop the, men øreringene er superflotte!

    tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Kanon flotte øreringe! :)

    ursula_mini@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Super lækker give away.

    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet