onsdag den 30. januar 2013

Valentine dekorationer

Egentlig fejrer jeg ikke valentine. For at være helt ærlig, så rager den dag mig en høstblomst, og jeg har sagt til min kæreste de andre år, at jeg ikke ønsker noget fra ham den dag, da jeg så ikke føler, at han mener det, når det bliver påtvunget på den måde. Jeg vil hellere have, han overrasker mig en helt anden dag, bare fordi han selv har lyst til det. Dog har jeg brugt den kommende valentines dag som en undskyldning for at sidde og klippe og klistre hjerter.

Jeg har lavet to ens dekorationer men med hver sin skrift i de nederste hjerter. Der står "Be mine" i den ene og "I love you" i den anden.

























































Så har jeg haft gang i at farve glaskugler indvendigt med neglelak igen.













Og lavet dem om til en valentine dekoration også.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar