søndag den 27. januar 2013

Øreringe

Jeg har sovet hos svigerfamilien i nat, og der sidder også kreative hænder på svigermor Ellen og svigerinde Marie, så vi var forbi et lille sted, der hedder Kig Ind, hvor vi købte ind til at lave øreringe. Jeg har aldrig lavet øreringe før, så Marie hjalp mig lidt med det første sæt, men det andet sæt har jeg helt selv lavet. Jeg er glad for det endelige resultat.

Sæt nr 1:





















Venstre øre





















Højre øre





















Sæt nr 2:





















Venstre øre





















Højre øre





















Det kvikke øje har allerede spottet, at jeg ikke har neglelak på på de to billeder, hvor jeg holder sættene op. Mine fingre/negle har fået fri i denne uge, da jeg døjer med tør og sprækket hud på pegefinger og ringefinger på venstre hånd. Ringefingeren er næsten helet nu, men pegefingeren er stadig sprækket og rød, og jeg tvivler stærkt på, at brugen af kemikaler fra neglelak og neglelakfjerner vil hjælpe på problemet. Derfor får de lige lidt fred. Det er bare så øv, for jeg har netop modtaget Atlantis lakken fra China Glaze med posten i fredags, og jeg vil så gerne prøve den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar