søndag den 6. januar 2013

Ønskesedlen over lakker

Jeg har en del lakker på min ønskeseddel, og jeg har besluttet mig for at lave et blogindlæg med dem alle. Jeg skal nok forsøge at skrive det op så overskueligt som muligt med alfabetisk orden og mellemrum mellem hvert mærke.

China Glaze - Under the boardwalk
China Glaze - Atlantis
China Glaze - Cleopatra
China Glaze - Cosmic
China Glaze - Dreamsicle
China Glaze - Party hearty


Deborah Lippmann - Sugar daddy
Deborah Lippmann - Swagga like us
Deborah Lippmann - Sweet dreams
Deborah Lippmann - Ray of light
Deborah Lippmann - Razzle dazzle
Deborah Lippmann - Mermaid's dream
Deborah Lippmann - Forget you
Deborah Lippmann - Candy shop


Essie - Sweet talker
Essie - Cocktail bling


Gosh - Yellow bombay

Kiko - 269 Microglitter yellow
Kiko - 303 Beige chrome
Kiko - 297 Spring green


Milani - 530 Gems

Orly - Glitz and glamour
Orly - Frisky


OPI - Chicago champagne toast
OPI - Divine swine
OPI - Fresh frog of bel air
OPI - Gettin' miss piggy with is
OPI - Gone gonzo
OPI - Save me

OPI - An affair in red square
OPI - Suzi loves cowboys


Sally Hansen - Mellow yellow
Sally Hansen - Ivy league
Sally Hansen - Cha-ching
Sally Hansen - Bling-tastic
Sally Hansen - Lady Luck


Wet n Wild - Rockin' rubies
Wet n Wild - Back alley deals
Wet n Wild - Believe me, it's real
Wet n Wild - 24 carets
Wet n Wild - Red a good book
Wet n Wild - Party of five
Wet n Wild - Bijou blue
Wet n Wild - Lady luck
Wet n Wild - Night prowl
Wet n Wild - Frosted fuchsia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar