fredag den 4. januar 2013

Min brors fødselsdag

Min bror fyldte 36 år i går, og i dag er vi inviteret til aftensmad. Ikke noget vildt men jeg har alligevel pyntet neglene lidt, når de nu skal ud og vises frem.

Venstre hånd





















Højre hånd
















Farver brugt:
China Glaze - Polka dot bikini
Orly - Here comes trouble





















Og så vil jeg lige vise disse skønheder frem, som ankom med posten i dag. Jeg er nu halvvejs igennem at have samlet hele Ice Baby kollektionen. Jeg har dog allerede den grønne til højre, så den har jeg sat til salg. 30 kr + fragt - hvis nogen skulle være interesseret.


















Jeg mangler nu kun fire fra den kollektion. Nogen derude som måske ligger inde med dem og gerne vil sælge? De fire jeg mangler er:
Rockin' rubies
Back alley deals
Believe me, it's real
24 carets   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar