tirsdag den 8. januar 2013

Kaniner

Jeg har her til aften forsøgt at lave kaniner. Jeg har ikke set nogen tutorials men forsøgte mig bare frem, hvilket man bestemt også kan se på det endelige resultat. Anyway, vil lige vise det frem alligevel med en lille guide.

Til dette look har jeg brugt:
L'oréal - Snow in Megeve
Ivsty - 52
Rimmel - Cupcake pink
LP - Black satin
Dotting penne















Læg først en hvid bund.





















Læg en halvcirkel af brun.





















Brug den samme brune og en dotting pen til at lave ører.





















Læg lidt lyserødt inde i ørerne med en mindre dotting pen.






















Dot ansigter med sort.




















Og så er looket færdigt.


1 kommentar:

  1. De er altså rigtig flotte! :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet