lørdag den 5. januar 2013

De nye lakker fra Ice Baby kollektionen + flere pyntede stearinlys

Jeg har i dag testet mine to nye lakker fra Ice Baby kollektionen: It's All In The Cut og Diamond In The Rough.





















Jeg har testet dem ens på begge hænder.
Tommelfinger: Ren farve.
Pegefinger + langefinger: Over hvid. 
Ringefinger + lillefinger: Over sort. 

IT'S ALL IN THE CUT
 Lakken fik to lag på alle fingre. Jeg synes, den er smuk både for sig selv, over hvid og over sort. Hvis jeg skal vælge en lidt fra, må det blive over hvid dog.























DIAMOND IN THE ROUGH
Lakken fik to lag på tommelfingeren men kun et lag på de resterende fingre. Jeg synes, den er smukkest over sort, hvilket også var kærestens favorit af, som han pænt påpegede, da jeg viste ham mine negle. Over hvid minder den mig om noget salmiaklakrids, jeg engang købte i Tigeren.


 




















Efter at have leget med lak, valgte jeg at pynte nogle flere stearinlys. Jeg var så vild med det sidste gang, at jeg havde købt nogle flere stearinlys for at gøre det igen. Jeg købte nogle nedsatte lilla kuglelys, og jeg burde nok have regnet ud, at de var nedsat af en årsag. Der er nogle lyse plamager rundt omkring, hvilket også kan ses på billederne. Men under alle omstændigheder var det hyggeligt at pynte nogle stearinlys igen. Jeg fik brugt de sidste water decors beregnet til det, og lysene står nu pænt og brænder på stuebordet, mens jeg skriver dette blogindlæg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar