mandag den 28. januar 2013

Broken heart, tormented soul

Jeg har aldrig været den store maler. Sandheden er, at jeg stadig tegner tændstikkemænd. Jeg er virkelig elendig. Alligevel købte jeg seks lærreder og en pakke akryl maling i efteråret, da Netto havde tilbud. Jeg forsøgte med seks malerier dengang, og jeg valgte at købe endnu et lærred i Føtex for nylig. Det er blevet brugt i dag.

Jeg er meget ked af det i dag, og det lod jeg komme til udtryk i maleriet. Af personlige årsager måtte vi desværre gå af med vores hund i går, så jeg er sønderknust. Jeg har ikke lyst til at udpensle på bloggen hvorfor, for jeg føler ikke, det vedkommer alle mennesker i Danmark, hvad der er sket. Jeg håber, folk kan forstå det.

Anyway, jeg valgte at lave dette maleri med ordene "broken heart, tormented soul" skrevet henover, for det er sådan, jeg har det lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar