torsdag den 27. december 2012

Pyntede stearinlys

Jeg har intet kreativt fået lavet igennem december, da jeg har haft travlt med min julekalender. Selvfølgelig kan man også kalde den for kreativ - eller i hvert fald nogle af dagene - men jeg har intet andet fået lavet... indtil i dag. Det er godt nok et lidt simpelt projekt, jeg har haft gang i, men jeg hyggede mig et stykke tid med det. Jeg har pyntet stearinlys.

Jeg købte tidligere i dag disse to bloklys.





















Og sådan her kom de til at se ud.





















Hvad synes I? Jeg har aldrg før prøvet at pynte stearinlys på den måde, men jeg kan bestemt godt finde på at gøre det igen.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 31. december.

2 kommentarer:

  1. hvordan har du lavet dem, for de ser godt nok fine ud? Og hvad sker der med trykket, når lysene smelter?

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sådan noget ala water decor (stav?), hvor jeg skulle vriste dem fri af papiret ved at blødgøre dem først og så forsigtigt duppe dem på lysene. Jeg har tændt lysene og venter på, de brænder ned til stadset, så jeg kan se, hvordan det reagerer.

      Slet