onsdag den 26. december 2012

OPI Spiderman mini sæt

Efter to måneders ventetid fik jeg endelig Spiderman mini sættet fra OPI for et par uger siden. Pga min julekalender har jeg ikke kunnet teste sættet før nu.





















De fire farver er:
Just spotted the lizard!
Your web or mine?
Into the night
Number one nemesis













Just spotted the lizard!
Denne farve var hele årsagen til, at jeg valgte dette sæt. Den er dog ikke helt så smuk i virkeligheden, som den er på de billeder, jeg har set, men dog er den stadig flot. Der skulle to lag til at dække.






















Your web or mine?
En flot lyserød som jeg endte med at finde den smukkeste farve i pakken, da alle var blevet prøvet. Desværre laver den bobler i lakken. Der skulle to lag til at dække.






















Into the night
En alt for flydende lak, der var besværlig at arbejde med. Derudover ikke en farve der tiltaler mig overhovedet. Der skulle tre lag til at dække, og derefter måtte jeg sidde og reperere diverse huller rundt omkring, fordi den alt for flydende konsistens flød siden hist og her. En direkte skuffelse.






















Number one nemesis
Igen en alt for flydende lak, som var besværlig at arbejde med. Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan finde ud af, om jeg kan lide farven eller ej. Der skulle tre lag til at dække.









































Så alt i alt var dette mini sæt en skuffelse. Der var fejl i 3 ud af 4 lakker. Det er bare ikke i orden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar