søndag den 30. december 2012

Nytårsnegle

Jeg har fået gjort nytårsneglene klar i dag allerede, så jeg ikke skal tænke over det i morgen, hvor vi får gæster, og jeg skal have stablet en tre retters menu på banen og pyntet hjemmet op.

I samme anledning har jeg fundet ud af, at min kamera ser ting, jeg ikke kan se med mine egne øjne. Venstre pegefinger har nemlig en gul kant fra den forrige neglelak på billedet, men lige meget hvor meget jeg end kigger på min finger, kan jeg bare ikke se det gule lak med det blotte øje.

Jeg har valgt et simpelt design med en af de flotte, limited lakker fra Ice Baby kollektionen hen over en sort baggrund.

Venstre hånd





















Højre hånd
















Farver brugt:
Gosh - Nero
Wet n Wild - Cost is no issue





















Husk min GIVE AWAY. Jeg trækker en vinder i morgen. Vinderen vil få direkte besked pr mail.

2 kommentarer:

  1. Simpelt, men flot :)
    Er lidt forelsket i den blå glimmerlak <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har været svær at få fat i, da den ikke bliver produceret længere.

      Slet