lørdag den 22. december 2012

Julekalender - låge nr 22

Hvis I undrer jeg over, at jeg laver dette blogindlæg omkring kl 3.30 om morgenen, så kommer her lige en forklaring. Natten mellem onsdag og torsdag væltede Casper pludselig ud af sengen og kastede op. Omgangssyge. Han lå hele torsdagen. Da jeg stod op i går, havde jeg det fint nok, og da jeg altid laver min kalender dagen før, den skal vises frem, fik jeg heldigvis lavet min negle om formiddagen. Ved 14 tiden begyndte jeg at få ondt i maven, og det blev bare værre og værre. Omkring kl 18.30 startede jeg så med at kaste op. Jeg gik i seng ved 23 tiden, og nu er jeg altså vågen igen allerede. Selv om jeg er radbrækket i kroppen og generelt bare dødtræt, så kan jeg bare ikke sove mere, så jeg tænkte, at jeg lige så godt kunne slæbe mig ind foran computeren og vise neglene frem.

De sidste nail stickers blev brugt i dag, og jeg har igen brugt den mørkeblå farve, som jeg er så forelsket i.

Venstre hånd





















Højre hånd


















Farve brugt:
Sinful Colors - Midnight blue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar