mandag den 24. december 2012

GIVE AWAY: Vind en Wet n Wild lak

I anledning af både jul, nytår og mit blogindlæg nr 200 (som faldt i går), kører jeg en lille give away i denne uge. Vinderen vil blive trukket d. 31. december.

Præmieren er denne Wet n Wild lak med navnet Under Your Spell.






















Det du skal gøre for at deltage er:
1. Være fast læser af bloggen.
2. Kigge min julekalender igennem og skrive en kommentar om, hvilken dag du bedst kunne lide, og derefter huske at skrive din e-mail med i samme kommentar, så jeg kan få fat på dig, hvis du er den heldige vinder.

11 kommentarer:

  1. Hi,

    Is this open internationally?

    My fav is day 12 because it's so cute and I like the snowing effect and the blue is gorgeous :-)

    my email is: posheconomy@hotmail.co.uk

    SvarSlet
  2. Ihhh - må man bedst kunne li' flere?
    For nr. 18, nr. 4 og nr. 3 er virkelig fine.
    Men hvis jeg SKAL vælge en, må det blive nr. 14 - synes det er en elegant mani i smukke julefarver.

    Glædelig Jul, søde :)

    rotte.lotte@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Der skulle så stå nr, 18, nr. 14 og nr. 3 - og nr. 14 er den bedst jeg kan li'.

    SvarSlet
  4. Min yndlings er nr. 17, synes de er så søde! ;) Min email er mettemohr@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Min favorit er helt klart nr. 18, for den er bare så sød og simpel, men udstråler alligevel jul ud over det hele :D

    Min mail er: linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er helt pjattet med dine julemændsdragter d. 3.december.

    kh
    Simone
    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg kan bedst lide låge nr. 12, den minder meget om Tuborg julebryg og minder mig om J-dag :-)
    Det er lige den rigtige farve blå!

    Julie M
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  8. er vild med nr. 17 synes den er så sød :-D

    cecilie1992@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Nr 12. er jeg vild med!


    Pia / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet