søndag den 11. november 2012

Wishy

I går modtog jeg disse to Wishy lakker med posten. Lakkerne har hverken navn eller nummer. Eller, det vil sige, det kan godt være, de har navne, men alting står skrevet med nogle underlige tegn bag på, så jeg kan ikke læse det.





















Som altid med nye lakker har jeg testet dem for at se deres rene farve og dækning uden en baggrundsfarve. Den røde minder mig om en anden rød glitterlak, jeg havde ved juletid sidste år, og som jeg er ked af ikke at have mere, så den skal jeg nok blive rigtig glad for, og den skal nok blive brugt til nogle juledesigns i december. Den orange er jeg i tvivl om. Den er fyldt med både runde, aflange og stjerneformede glitterstykker, så der er godt spil i den. Farven er bare ret utydelig direkte på neglen. Jeg ved ikke, om det er en lak, jeg ender med at gøre brug af i sidste ende, men måske den bare lige skal have en chance hen over en baggrundsfarve først. Under alle omstændigheder er det den røde, der er favoritten af de to her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar