mandag den 12. november 2012

Wishy testet på diverse farver

I går lavede jeg dette indlæg, hvor jeg viste mine nye glimmerlakker fra Wishy frem. Jeg var i tvivl omkring, hvorvidt jeg kunne lide den orange, så i dag valgte jeg at teste den på nogle forskellige farver.

Glimmerlakken der er tale om, er denne her.





















Jeg valgte fem forskellige farver at teste den på. Fordelingen blev således:
Tommelfinger: hvid.
Pegefinger: kobber.
Langefinger: sort.
Ringefinger: hvid perlemor.
Lillefinger: brun.





















Farver/mærker brugt:
La Femme - 126
Markwins International (intet navn)
Gosh - Nero
Depend - 293
Ivsty - 52















Jeg lagde to lag glimmerlak oven på alle fingrene.





















Venstre hånd.






















Højre hånd.





















Min egen mening er, at glimmerlakken matcher bedst oven på sort og hvid perlemor. På den almindelige hvide synes jeg, det ligner designet på noget slikpapir. Den forsvinder for meget på kobber farven. På den brune synes jeg, den minder mig om konfekt med krymmel på.

Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar