tirsdag den 20. november 2012

Mine lakker november 2012

Jeg kedede mig lidt i går aftes og besluttede mig for endnu en gang at tage billeder af alle mine lakker og så vise dem frem i dag. Denne gang bliver det gjort en smule anderledes, i det der ud for nogle af lakkerne vil stå nogle ting i parantes.

Betydning af paranteserne:
Til salg = Lakken er til salg. (Det giver ligesom sig selv.)
Åben for byt = Jeg er åben for forslag omkring at bytte lak. (Dette er ved lakker, som ikke kan betale sig at sætte til salg enkeltvis pga deres lave pris.)
Kan overvejes = Lakker jeg kan overveje at lave byttehandel på, hvis folk ligger inde med noget på min ønskeseddel eller noget andet interessant. (Som sagt, KAN overvejes. Det er ikke sikkert, jeg kan lokkes.)

Lakkerne er skrevet op fra venstre mod højre, bare så ingen misforstår og måske bliver interesseret i en forkert.

Og så starter vi...

PARIS MEMORIES:
229
242 (kan overvejes)

VERNIS POP NAILS:
Les blue jeans

ZIZZI:
Party brown (åben for byt)
Bronze (åben for byt)

DEPEND:
293
306
242 (åben for byt)
244
317
091
005 (åben for byt)
054
295
252
041
058
202
115 (åben for byt)
230 (åben for byt)
206
291
047
042
045 
CHINA GLAZE:
Polka dot bikini 
I'm with the lifeguard
Your touch (til salg)
Treasure chest
IVSTY:
52
OPI:
Metallic 4 life (kan overvejes)
MARKWINS INTERNATIONAL:
3 stk - intet navn eller nummer på dem
L'ORÉAL:
Snow in Megeve
Exotic canaries
Lush tangering (til salg)
Babydoll
French riviera
Perle de jade
Sky fits heaven
Majestic green (kan overvejes)
Green couture (kan overvejes)
LP:
Pink panic
Raspberry chocolate (kan overvejes)
Black satin
 LA FEMME:
2 stk - intet navn eller nummer på dem (begge åben for byt)
GOSH:
Orange drops (til salg)
Prima donna
Bubble gum
Avantgarde
Ocean
Lime 'n lemon (kan overvejes)
Gasoline
Boot camp
Nero
Silver
Gold
MAX FACTOR:
Glam green
Ivory
Angel nails (kan overvejes)
Midnight bronze
TIGEREN:
45
40
37
09 (åben for byt)
20 (åben for byt)
HOT:
Mandarin (åben for byt)
Cherry berry
Lime glamour
Splash dive
Hot stone (åben for byt)
RIMMEL:
Cupcake pink
Peppermint
Sky high
Blue eyed girl (kan overvejes)
TECHNIC:
Vegas baby (åben for byt)
SALLY HANSEN:
Green with envy
WISHY:
2 stk - intet navn eller nummer (den orange kan overvejes)
DEBORAH LIPPMANN:
Big red machine
Physical attraction
(magnetlak sæt)
WET N WILD:
Halucinate
Lavendar pearlscent
Bite the bullet
Haze of love (kan overvejes)
Under your spell (kan overvejes)
Caribbean frost
Give me a price quote
Cost is no issue
Wet cement (kan overvejes)
ORLY:
Here comes trouble
BARRY M:
Blueberry ice cream
Strawberry ice cream
(Grunden til de to seperate billeder er, at jeg tog billeder af alle mine lakker i går, og jeg modtog så Strawberry ice cream med posten i dag, og først nu undervejs i dette blogindlæg kom jeg i tanke om, at jeg hellere måtte få den med på listen også, nu den er ankommet jo.)


2 kommentarer:

  1. Hvad skal du have for:

    Majestic green (kan overvejes)
    Orange drops (til salg)



    SvarSlet
    Svar
    1. Orange drops er 20 kr + fragt.

      Slet