fredag den 2. november 2012

Mascara

Jeg har i år været på jagt efter en god mascara. Valget ville i princippet ikke være svært, hvis det ikke lige var fordi, at jeg nægter at bruge de mærker, som tester deres produkter på dyr. De fleste anbefalede mascaraer fra venner og bekendte kommer nemlig fra de mærker. Jeg har derfor måtte prøve mig frem, og jeg er endt med to, jeg er glad for, så for fremtiden skal jeg lige have besluttet mig for, hvilken af de to jeg ender med at vil bruge.

Kandidat nr 1
Mærke: Wet n Wild.
Navn: Mega volume.
Fordele: Klumper ikke, koster kun 40 kr, let at påføre, lige børste.
Ulemper: Når jeg skruer låget på efter brug, skaber den et undertryk, så der vælter en lille klump mascara ud, som jeg må stå og tørre af med et stykke køkkenrulle. Om jeg bare har fået en "mandagsmodel" med det problem, skal jeg ikke kunne sige, da det er første gang, jeg har prøvet at købe den mascara.

 Kandinat nr 2
Mærke: Gosh.
Navn: Boombastic.
Fordele:  Let at påføre, lige børste.
Ulemper: Klumper hvis man påfører for meget.
(Boombastic koster 110 kr, men jeg har fået den gratis, da den er købt for mine Matas Club Point i deres pointshop.)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar