onsdag den 21. november 2012

Julesaft, jordbæris og andet godt

Det her bliver et lidt blandet indlæg med lidt forskellige nye neglelakker og mundgodt både fra i går og i dag.

Jeg har en lille "drøm" (i mangel af bedre ord) om at lave diverse julesafter i år. I går lavede jeg den første. Det blev en saft med pink lady æbler, klementiner og vanilje. Opskriften kan ses her.





















Det var jo også i går, at jeg modtog min Barry M neglelak "Strawberry ice cream", og den skulle selvfølgelig også prøves. Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om den. Den er så flot i flasken og på diverse google billeder, hvor folk viser den frem på deres egne negle, men den står bare ikke helt så godt til min hudfarve. Jeg overvejer pt, om jeg skal sætte den salg eller ej. Lidt ærgerligt for den er virkelig flot, og jeg har ventet med glæde på den. Øv øv! Man kan bare ikke være heldig hver gang.
















I dag modtog jeg også en neglelak med posten fra en af pigerne fra Negle Lir gruppen på facebook. Jeg har længe været på jagt efter en mørkeblå neglelak, men jeg har et stort problem: I bund og grund synes jeg, at mørkeblå er en virkelig grim farve. Derfor ville jeg ikke nøjes med en hvilken som helst. Det skulle være den rette fra første færd. Da jeg så den ligge til salg i gruppen, var det kærlighed ved første blik. Der var også et postkort med (som jeg kom til at klippe lidt i stykker i min iver efter at få åbnet konvelutten med en saks - derfor den skæve kant til højre på postkortet), og på postkortet er der skrevet, at hun glæder sig til at se lakken på bloggen her, så selvfølgelig skal den vises frem.













Af kom jordbærisen fra Barry M, og på kom Midnight Blue fra Sinful Colors... OG JEG ELSKER DEN!






















Der blev også lavet lidt mundgodt i dag i form af en karameltærte med nødder og appelsinskal. Opskriften kan ses her. Den skal guffes i aften, når karamellen er stivnet helt. (Den bliver selvfølgelig ikke spist helt i aften. Vi er kun to mennesker, og vi kan ikke spise en helt tærte.) Billedet er taget kort efter, jeg har hældt karamelblandingen ud over tærtebunden.

2 kommentarer:

  1. jeg synes sagtens du kan bruge barry m-lakken. Den ligner måske lidt mere en nude på dig, men fin er den altså stadig. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske det er derfor, jeg ikke er så vild med den så. Jeg kan ikke udstå nude lakker.

      Slet