fredag den 9. november 2012

Fødselsdagsnegle lavet til i morgen

I morgen skal vi til Caspers brors 19 års fødselsdag. Vi bliver gerne hentet om formiddagen, når vi skal til fødselsdage hos svigerne og så hygger vi hele dagen hos dem, så derfor har jeg ikke tid til at lave negle i morgen, inden vi skal af sted, og jeg har derfor valgt at lave dem nu. Den originale plan var bare nogle ensfarvede negle, men jeg kunne ikke blive enig med mig selv om, hvilken af de to farver, jeg ville have på, så jeg endte med dem begge to.

Farver brugt:
Max Factor - Ivory
OPI - Metallic 4 life





















Læg Ivory lakken.





















Sæt tape på fingrene så du efterlader en kant åben.




















Læg Metallic 4 life fra tapen og ud på kanterne. Pil tapen af med det samme.





















Og så er looket færdigt.






















Off topic: Bare lige for at gøre folk lidt jaloux. :-p Jeg er i gang med at lave en langtidsstegt andesteg. Den kom i ovnen kl 11, og så skulle den gerne være klar kl 17.30 til spisning. Mmm, det bliver SÅ godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar