mandag den 19. november 2012

Cost is no issue

Folk der har fulgt med i denne blog i et stykke tid, ved at jeg sværmer for at skaffe mig alle 8 lakker i Ice Baby kollektionen fra Wet N Wild. Problemet er bare, at det var en limited kollektion, som ikke bliver produceret længere, og man skal derfor skaffe den fra privatpersoner. Fra tid til anden popper nogle af dem op på ebay, men desværre er det alt for ofte folk ovre i USA, som har dem, og som ikke sender til andre lande. Jeg skaffede den ene for et stykke tid siden, og i dag modtog jeg nr 2 med posten. Det var via en "bytte neglelak" side på facebook, at en pige gerne ville bytte den, og jeg var hurtig. I bytte fik hun min L'oréal "Divine Indigo", som jeg aldrig har været særlig glad for, men så længe vi kunne glæde hinanden, så er alt jo godt. :-)

Og her er vidunderet så.





















Jeg valgte at prøve den på tre forskellige måder på en gang. Mine tommelfingre fik den rent, venstre hånd fik hvid baggrund, og højre hånd fik sort baggrund. Der er kun lagt et lag på alle neglene. Der kommer så meget glimmer med op, at den ikke behøver to lag.

Rent:


















Hvid baggrund:











Sort baggrund:










Jeg er helt vild med den på sort baggrund. Den minder mig om en diskonat i byen, hvor der bliver danset natten lang. Den er også flot for sig selv, men jeg bryder mig ikke om den på hvid baggrund. Det hvide ødelægger den, synes jeg.

Hvad synes I?

Hvis nogen derude ligger inde med en af de resterende seks fra serien og gerne vil af med dem, så vær sød at kontakte mig.
De seks jeg mangler er:
Rockin' Rubies
Back Alley Deals
It's All In The Cut
Believe Me, It's Real
Diamond In The Rough
24 Carets     

2 kommentarer:

  1. Jeg vil give dig helt ret i at den sorte er vildt flot men at den på hvid baggrund bliver ødelagt lidt... Den minder mig lidt om sally Hansens lak?
    Jeg leder selv efter flere fra den serie så er rigtig ked af at høre det er en limited edition :-( Men held og lykke med din jagt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det desværre, og den kan ikke købes i nogle butikker længere, da den ikke bliver produceret mere. Jeg holder selv skarpt øje med ebay fra tid til anden. Det var også der, jeg skaffede mig "Give me a price quote" fra den serie.

      Slet