mandag den 5. november 2012

Cheeseburgers (veggie style)

I dag har jeg hygget mig med at lave cheeseburgers (veggie style), og jeg vil lige lave en lille guide til looket, som jeg plejer at gøre, når jeg begiver mig ud i disse halvtossede idéer.

Til dette look har jeg brugt:
Rimmel - Cupcake pink
Depend - 230
L'oréal - Exotic canaries
L'oréal - Green couture
Markwins international (intet navn)
La Femme - 126
En dotting pen med tynd spids













Læg først Cupcake pink som baggrund.





















Læg den brune Depend lidt over halvvejs oppe af neglen og form den så rund som muligt.





















Læg en tynd streg af den gule med dotting pennen til at illustrere osten.



















Læg en tynd streg af den grønne med dotting pennen til at illustrere salaten.
















Læg en tynd streg af den røde med dotting pennen til at illustrere tomaten.



















Dot hvid prikker på den øverste brune halvdel til at illustrere sesamfrøene.
















Og så er looket færdigt.
























































Hvis du ønsker at tilføje et stykke kød og lave den til en hamburger, skal du starte med at tegne en mørkebrun linje under osten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar