onsdag den 14. november 2012

Adventskranse og adventsnegle

Jeg har i dag været ude ved mine forældre for at lave juledekorationer. I den anledning lavede jeg adventsnegle hjemmefra.























Hvert år sætter jeg en ære i, at min adventskrans er så grim som mulig, og i år var heller ingen undtagelse.
















Samtidig fik jeg lige taget nogle billeder af de to billeder, som mine forældre har hængende oppe, som jeg har lavet engang i min barndom, og dem vil jeg da også gerne lige vise frem.


2 kommentarer:

  1. det nederste er sgu da mega fedt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har andre også sagt andetsteds i dag. Jeg kan ikke huske, hvordan vi malede baggrundene, men grenene på træerne skulle laves ved at puste med sugerør til malingen. Altså, de der bitte små sugerør til skolemælk skulle bruges. Det var virkelig hårdt for lungerne.

      Slet