mandag den 1. oktober 2012

Søstjerner

Jeg har lige siddet og lavet søstjerner. Jeg kiggede først forskellige guides på youtube og fandt en guide, som jeg tænkte, jeg kunne finde ud af. Det var faktisk lettere end forventet, og så tog det kun 45 minutter at lave. Jeg har lavet en lille fotoguide til jer læsere, så fremt I skulle få lyst til at prøve det selv.

Til dette look brugte jeg:
L'oréal - Perle de jade
Wet n Wild - Halucinate
Gul La Femme (den har intet navn)
La Femme - 126
En tynd pensel
Min hvide dotting pen












Læg først L'oréal lakken på alle fingre. Der skal to lag til af denne lak.





















Læg Wet n Wild lakken over i et tyndt lag. Glitteret giver det et mere "vandet" look til søstjernernes baggrund.





















Tegn søstjerner med penslen dyppet i den gule La Femme. Det gør ikke noget, at de bliver skæve og kiksede. Søstjerner er nemlig ikke specielt flot formet fra naturens side af, så det giver det bare et mere naturligt og realistisk look.





















Brug den tynde ende af dotting pennen og den hvide La Femme lak til at lave prikker på søstjernerne. Igen må de gerne være skæve og kiksede, for igen er det den samme historie med virkelighedens søstjerner.





















En gang top coat og så er looket færdigt.






















Det bliver ikke sidste gang, jeg laver det her, for jeg synes, det er et rigtigt sødt look. Vil gerne forsøge det med forskellige farver.

Off topic: Jeg vil lige juble lidt, da jeg igen har vundet en konkurrence, denne gang gennem By K's facebookgruppe. Jeg har vundet 4 fribilletter til designer bazar i Odense her i weekenden. For en uge siden havde jeg og Caspers søster snakket om måske at tage derind, og det gør vi så nu, når vi har gratis indgang. De andre to billetter er afsat til min veninde Heidi og til svigermor. Jeg har aldrig været på en designer bazar før, så jeg glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar