lørdag den 13. oktober 2012

Neon gradient

Har kærestedag med Casper i dag, og vi har bare hygget os indtil videre på sofaen og set en masse wrestling. Som kvinde kan jeg dog multitaske, så jeg fik ordnet negle imens. Lige nu er Casper i gang med at ordne grøntsager til aftensmaden, så jeg kan lige nå at lave dette blogindlæg, inden vi begge vender tilbage til sofaen igen for at se mere wrestling.

Jeg prøver mig lidt frem for tiden med diverse grønne/gule designs. Det er fordi, jeg har lovet at lave negle på min mor sidst på måneden, hvor hun skal til tyrolerfest. Hendes tyrolerkjole er grøn og gul, og neglene skal helst matche.

Jeg forsøgte med en neon gradient i dag. Den gule er ikke helt så god som håbet til dette design, så det bliver nok ikke det, jeg ender med at vælge til min mors negle til den fest. Anyway, vil da lige vise det frem. Se venligst bort fra at der ikke er renset rundt om neglene.

Farver brugt:
La Femme - 126
China Glaze - I'm with the lifeguard
China Glaze - Polka dot bikini


















Først et lag af den hvide La Femme. Det er lige meget, at det ikke dækker særlig godt. Det skal bare give et mere klart lærred at arbejde på til gradienten.



















Så gradient af de to neon farver fra China Glaze.






















Husk min GIVE AWAY som stadig kører i dag og i morgen. Vinderen bliver trukket på mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar