onsdag den 10. oktober 2012

Jeg har doneret to lakker som julegaver

Jeg har ikke selv mange penge at gøre godt med, men jeg vil alligevel gerne hjælpe lidt til at glæde andres jul. Sidste år var jeg med i et projekt, hvor jeg donerede tæpper til hjemløses hunde, og i år har jeg meldt mig ind i forskellige julehjælpsgrupper på facebook for at se, om der er noget, jeg måske kan hjælpe med. Den ene gruppe er en gruppe med ønskesedler. Forældre uden mange penge har sendt deres børns ønskesedler ind, og så kan man så sende dem ting fra listerne, som de kan give deres børn til jul. Jeg tænkte, at jeg måske kunne sende et par neglelakker til nogle af pigerne, som ønsker sig kosmetik, og det har jeg gjort i dag. To søstre på 12 og 14 år ønskede sig begge kosmetik, så jeg har sendt disse to brune neglelakker, så de kan få en hver til jul.

















Det er:
Ivsty - 54
LP - Cappuccino

Jeg håber, jeg kan bringe lidt glæde ind i de to pigers jul på den måde. :-)

Husk min GIVE AWAY som kører hele ugen.

5 kommentarer:

  1. Det er en sød måde at hjælpe familier i nød :)

    SvarSlet
  2. Du er et fantastisk menneske :)

    Jeg er selv i gang med at se om der nogen jeg kan hjælpe, og har fundet et par stykker :)!
    Tak for at gøre mig opmærksom på det :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt. Blev selv gjort opmærksom på det via Negle Lir gruppen. Har netop sat mig på to andre søstres ønsker i dag også, så de skal lige pakkes og sendes også.

      Slet
  3. hvad hedder siderne som man kan donerer til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg endte med at melde mig ud af de andre grupper, da jeg ikke kunne hjælpe på nogen måder i de andre, men jeg blev i den ene, som jeg donerede disse lakker (og andre ting) til. Gruppen hedder Julehjælp, og der er et link til den her: http://www.facebook.com/pages/Julehj%C3%A6lp/135564456496998

      Slet