mandag den 8. oktober 2012

Indlæg nr 100 - GIVE AWAY: Vind en Ivsty Bubble lak

I anledning af blogindlæg nr 100, sætter jeg en give away op. Du kan vinde denne Ivsty Bubble lak ved navn/nummer 245. En smuk lilla farve. Lakken er købt på Mallorca og kan ikke fås her i Danmark.






















Denne give away vil køre hele ugen ud. Jeg trækker en vinder mandag morgen i næste uge.

Konkurrencens regler er simple som altid:
1. Vær fast offentlig læser af denne blog.
2. Skriv en kommentar til dette blogindlæg og husk at skrive din e-mail i den kommentar også, så jeg kan få fat i dig, hvis du er vinderen.
Hvis der mangler e-mail, eller man ikke er fast læser af bloggen, bliver man automatisk diskvalificeret.

13 kommentarer:

  1. Jaah, her skal jeg da i hvert fald være med. Smadder flot lilla farve :)

    linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  2. uh, den ser da rigtig fin ud :)

    kh
    Simone
    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Flot farve ;) Eeeelsker lilla! :D
    mettemohr@hotmail.com

    - Mette / www.panicpolish.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  5. Uuuuh jeg er en sucker for lilla lak - er nødt til at være med ;)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  6. Okaaay, der gik ged i den :$.

    Men super fed give away :D.
    Deler den lige på min blog også ;)

    MVH Pia Lyng / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  7. Uh, det er spændende... Jeg ejer ikke en lilla lak, så jeg vil da se, om jeg er heldig, og det her bliver min første :0)

    Og så vil jeg da lige huske på det med Give Aways - der er dog frygteligt lang vej til blogindlæg nummer 100 for mit vedkommende - så mon man kunne finde en anden undskyldning for at give noget negle lir væk? :-p

    celiakirkegaard@gmail.com

    SvarSlet
  8. Uhh - den er rigtig lækker.
    christina.rand@get2net.dk

    SvarSlet
  9. Uff!!!
    Der døde jeg godt nok lige... O_O
    Den er da godt nok for sød, den lak!<3 Jeg ejer bare ikke en lilla (eller... jo, med glimmerflager, men det tælst ikke med *blush*)

    Gottschalcken@gmail.com :)

    SvarSlet
  10. Hvor er den fin og flasken er super cool :)
    minela96@hotmail.com

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Flot lilla farve.

    lindberg_dk@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Lækker farve!! :).

    Trine_sorensen@live.dk

    SvarSlet