søndag den 28. oktober 2012

Give me a price quote - hvid vs sort

Jeg har denne lækre glimmer lak fra Wet n Wild ved navn Give me a price quote. Den er fra deres limited edition kollektion Ice Baby. (Jeg håber på en dag at finde de andre 7 lakker fra den kollektion også.)





















Jeg har testet den på både hvid og sort baggrund, og resultaterne er som dag og nat efter min mening.

Først hvid...

1 lag






















2 lag






















Så sort...

1 lag






















2 lag






















Billederne yder slet ikke denne flotte glimmer lak nogen som helst retfærdighed, desværre. Mine negle var så meget mere smukke i virkeligheden med disse looks.

Anyway, til min egen bedømmelse...

Den hvide variant fik mig straks til at tænke på jul, og jeg overvejer kraftigt, om mine negle skal se sådan ud juleaften. Det var som glimmer i snevejr.

Den sorte variant fik mig til at tænke på at feste. Nytårsaften. En fræk date, måske.

Begge manier er flotte, men jeg foretrak den hvide baggrund til denne glimmer. Det er ellers meget sjældent, at jeg foretrækker hvidt over sort, men denne gang er en af de sjældne åbenbart.

Hvad synes I? Hvilken foretrækker I? Og til hvilke lejligheder ville I bære dem?



Jeg vil lige slutte dette blogindlæg af med noget helt andet. Igen har jeg sendt lidt gaver til børn, som ikke har forældre, der har råd til at give dem den juleaften, de ønsker. I går sendte jeg to gaver af sted. En neglelak til en 11 årig pige og en halskæde til en 14 årig pige. Jeg glemte at tage billede af halskæden, men neglelakken er denne gule glimmer, hvor glimmerstykkerne er en blanding af det sædvanlige runde glimmer og af stjerner. Jeg håber, pigen bliver glad for den.





















Hvis I derude skulle få lyst til at se, om I kan være med til at glæde et barn med en lille julegave, så er facebookgruppen HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar