mandag den 15. oktober 2012

Dagens projekter - musik, akryl og neglelak

Jeg har lavet lidt forskellige kreative ting i dag, og dem vil jeg lige vise frem.

Først lavede jeg en ny LOL parodi.
You better watch out
Go ahead and cry
I hope you're ready
You're going to die
Orianna's coming to mid

She's making you run
Using your flash
Using your heal
It ain't gonna work
Orianna's coming to mid

She knows when you are ganking
She knows when you are near
She's gonna get you good this time
So you run and don't look back


Så forsøgte jeg mig for første gang i mit liv med akryl maling. Total fail. Jeg har aldrig kunnet tegne, og at forsøge med akryl gjorde det bestemt ikke bedre. Men jeg hyggede mig da, og det er i sidste ende vel det vigtigste.
 















Til sidst lavede jeg monstre på neglene. Nok et af de nemmeste designs nogensinde, men det ser så sødt ud.






















Farver/ting brugt:
Rimmel - Blue eyed girl
L'oréal - Green couture
L'oréal - Divine indigo
Gosh - Prima donna
Gosh - Avantgarde
La Femme - 126
Gosh - Nero
Min grønne og min hvide dotting penne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar