mandag den 29. oktober 2012

Candy corn

Så er halloween ovre os igen. Min yndlings højtid. Jeg har spekuleret meget over, hvad jeg skulle forsøge at lave af halloween negle, og jeg endte i en helt anden retning, end mine originale tanker gik på, nemlig candy corn. Jeg har aldrig selv smagt slikket dog, men derfor kan jeg vel godt servere den på neglene alligevel. Det gik ikke helt så godt som forventet, da de blev meget skæve.

Til dette look skal der bruges:
Gosh - Ocean
La Femme - 126
Gosh - Prima Donna
Depend - 306
En tynd pensel












Læg Ocean fra Gosh som grundfarve.





















Brug den tynde pensel til at lave trekanter med La Femme lakken.





















Brug den tynde pensel og Prima Donna fra Gosh til at lave et "bånd" hen over midten af trekanterne.





















Brug den tynde pensel og Depend lakken til at farve den nederste del af trekanten gul.





















Og så er looket færdigt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar