onsdag den 26. september 2012

Ugle muffins

Jeg har i dag lavet ugle muffins. Det er ufattelig nemt og ser sødt ud til f.eks. en børnefødselsdag. Bag muffins efter eget valg, pynt med brun frosting, skil nogle Oreo kiks (eller efterligning af Oreo kiks som i mit tilfælde blev brugt) på midten og brug dem som øjne, og brug orange M&M's som næb. Der går to kiks pr muffins, da det hvide stads i kiksene kun bliver siddende på den ene af kiksene, når du skiller dem ad med håndkraft.

Hvad synes I? Er de ikke lidt søde? Dog fik nogle af dem vist lidt øje-problemer undervejs. *host host*




















Efter mine muffins tog jeg en pause med at læse denne uges Ude & Hjemme (man er vel en afslappet husmor), og så gik jeg i gang med at lave saft. Det der med at lave saft er vist blevet en helt ny hobby for mig. Denne gang var det æblesaft med kanel. Synes kanel ville matche godt, nu hvor det er koldt efterår, og julen langsomt sniger sig ind på os.

Har dog også i dag erfaret, at man ikke skal ligge nyt neglelak, før man laver æblesaft, når man har planer om at presse de kogte æbler i et viskestykke for lige at få alt saft ud af dem, for syren i æblerne går gennem viskestykket og ødelægger neglelakken totalt. Jeg ville ellers gerne have vist NOTD frem i dette blogindlæg også, men de er totalt ødelagte, og jeg skal have lagt noget nyt.

1 kommentar: